«Корпоративна мережа»
За допомогою системи iPECS можна організувати єдину корпоративну мережу для Вашої компанії. Якщо у компанії багато філій у різних містах, у кожному з яких одна-дві міські лінії або потік E1 і кілька абонентів, то можна вхідні виклики у всіх містах спрямовувати до єдиного Call-center, обробляти їх там і потім спрямовувати на потрібних абонентів - співробітників компанії. Причому модулі в містах-філіях можуть керуватися як із центрального офісу, так і від свого власного процесора, який при зникненні інтернету братиме управління на себе.
Рішення «Остання миля»
IP-АТС iPECS можна використовувати для реалізації рішення «Остання миля». Визначте необхідну кількість міських ліній на АТС, на місця до абонентів потрібен лише інтернет та необхідна кількість модулів аналогових абонентів або потоків E1.
Наприклад, потрібно абоненту 8 міських ліній - просто ставите модуль на 8 аналогових абонентів, підключаєте до інтернету, і програмуєте АТС. Потрібно подати на під'їзд у будинку 30 номерів, просто ставте модуль на 32 абонентські комплекти.
Телефонні станції можуть об'єднуватися в мережі. Нещодавно об'єднання проводилося в основному за допомогою ISDN (телефонна технологія), зараз все частіше з'являються мережі, побудовані на базі VoIP-протоколу (інтернет-технологія).
IP-АТС iPECS не тільки може підключатися до мережі зі станцій, а й працює по мережі, а ще точніше – без мережі вона працювати не може. Головне уточнення: під "мережею" у цьому випадку мається на увазі глобальна мережа Інтернет. ip-розподілена архітектура станції iPECS має на увазі під собою взаємодію окремих модулів*, підключених до Інтернету та забезпечують доступ до різних ресурсів системи незалежно від їхнього місцезнаходження.
*Під модулями тут і далі розуміються не тільки сервери та шлюзи, а й ip-телефони, які з погляду архітектури нічим не відрізняються від серверів та шлюзів.
Протокол
Всі модулі iPECS взаємодіють між собою за власним протоколом IPKTS, який забезпечує передачу крім голосу ще й усієї необхідної системної інформації, що робить iPECS справді телефонною станцією з усіма сучасними функціями, а не просто набором ліній зв'язку без жодного сервісу. Протокол IPKTS, на відміну від H.323 та SIP протоколів, підтримує постійний зв'язок між модулями, що дозволяє бачити реальний стан системи та кожного окремого абонента.
Можливо використання технології стиснення голосу, або автоматично, або за заданим кодеком для кожного конкретного модуля, підтримуються кодеки G.711, G.723a/b, G.729.
Є можливість шифрування голосу та даних за протоколами IPSEC та SRTP, але й без того. Протокол IPKTS не є загальнодоступним, що дає додатковий захист від несанкціонованого прослуховування.
iPECS у мережі
Всі модулі системи iPECS взаємодіють між собою по ip-протоколу і включаються в мережу Ethernet, що дозволяє їм працювати як у локальній мережі, так і в глобальній. Можлива робота модулів з-під NAT, але краще будувати VPN або дати кожному віддаленому модулю зовнішню IP-адресу. У принципі відомі порти IPKTS протоколу, тому можна організувати DMZ. Робота в одній мережі дозволяє після з'єднання абонентів відправляти голосовий потік безпосередньо з модуля на модуль, що покращує якість і стійкість з'єднання, а у випадку, коли вони обидва знаходяться під різними NAT, голосовий потік вимушено буде комутуватися процесором управління (MFIM). /p>
Для забезпечення безперервної роботи віддалених офісів є можливість встановлення локального процесора (Transparent Network Local Survivability), який включатиметься у роботу у разі обриву зв'язку через Інтернет. При цьому внутрішні дзвінки на абонентів, що знаходяться в інших офісах, можуть автоматично перенаправлятися через мережу загального користування. Місткість локального процесора повинна бути такою, щоб забезпечувати роботу лише даних локальних модулів. Як такий «виживаючий винос» може використовуватися нова станція iPECS-MG виробництва Ericsson-LG.
Мережа з кількох систем iPECS
Як будь-яка інша телефонна станція, система iPECS може інтегруватися в мережу з іншими станціями. Доступними варіантами об'єднання є мережі з урахуванням PRI, BRI, VoIP (H.323 і SIP). зі старими моделями виробництва LG-Electronics, LG-Nortel, у тому числі з будь-якою іншою системою iPECS, є можливість об'єднання на базі PRI QSIG або IP Networking, що дозволяє об'єднувати АТС в єдину систему зі збереженням функцій офісної системи.
При реєстрації системи iPECS на сервері iPECS NMS (Network Management Solution), що працює за звичайним протоколом SNMP, всі модулі системи будуть відстежуватися в реальному часі, вестиметься журнал збоїв, автоматично проводитиметься оновлення версій програмного забезпечення модулів, вестиметься єдина статистика викликів SMDR . Сервер NMS може одночасно обслуговувати до 1000 систем iPECS.
«Мінімум проводів в офісі компанії»
IP-АТС серії iPECS дозволяють скоротити витрати на прокладання проводів усередині офісу. Всі модулі систем спілкуються між собою по звичайній комп'ютерній мережі. Якщо потрібно встановити аналогові абоненти, в якомусь підрозділі компанії, достатньо поставити абонентський модуль у цей підрозділ, і вже від нього тягнути розведення до абонентів.
Ip-термінали можна підключати безпосередньо до комп'ютерної мережі, причому телефони класів Standart, Professional і Executive мають вбудований свитч, тому в одну комп'ютерну розетку можна підключити і телефон, і комп'ютер, організовуючи таким чином повноцінне робоче місце.
>«Переїзд до іншого офісу»
При переїзді до нового офісу Ви можете забрати свої телефонні номери із собою. Це не залежить від можливості оператора послуг зв'язку перенести Ваші номери. У старому офісі ставиться модуль Ваших міських ліній – потік чи аналог, у новому – процесор та абонентські плати. Єдиною умовою для проведення цієї роботи є наявність інтернету.
«Розміщення частини модулів iPECS у оператора» (collocation)
Розміщення частини модулів оператора зв'язку дозволяє уникнути витрат на організацію окремого каналу для телефонії в офісі. Просто ставимо модуль потоку E1 у оператора, і подальше спілкування між модулем міських ліній та абонентами піде інтернетом. А якщо офіс має широку розподілену мережу, то можна винести до оператора процесор, голосову пошту та модуль для конференцій.