??????????? ?????:
У рамках технічної підтримки передбачені різні види сервісу:
- обслуговування АТС із резервуванням основних плат та вузлів АТС. Це найбільш дорогий варіант технічного обслуговування, він передбачає «гарячу» заміну плат, що вийшли з ладу, аналогічними на час ремонту або купівлі нової плати;
- обслуговування АТС без резервування основних плат та вузлів АТС. Суть даного варіанту в оперативному вирішенні проблем, що виникли при збої в роботі обладнання (заміна з підмінного фонду компанії за наявності потрібної плати) та/або профілактичних оглядах та перепрограмуванні АТС за необхідності;
- дистанційне обслуговування (перепрограмування). Обслуговування відбувається віддалено (за наявності модему в АТС, за наявності віддаленого доступу до АТС або VPN підключення), без виїзду на об'єкт;
- консультація по телефону;
- післягарантійне технічне та сервісне обслуговування.
|