iPECS IPCR
Система запису викликів iPECS IPCR представляє собою додаток для запису та моніторингу викликів, тісно інтегрований із системами викликів iPECS і оптимізований для малих та середніх офісів та контакт-центрів.
Програмний продукт iPECS IPCR розроблений як просте і економічно ефективне рішення, що забезпечує можливість використання потужних функцій, що збільшують доход. iPECS IPCR може задовольнити потреби в надійному записі розмов для забезпечення дотримання нормативних вимог та управління якістю.
Переваги
• Зробить обслуговування винятковим
• Максимально підвище продуктивність агента, аналізуючи дзвінки, переглядаючи ефективність і усуваючи помилки.
• Запис дзвінків необхідний для забезпечення якості в обслуговуванні та вирішення скарг.
• Виберіть веб-рішення, яке полегшить роботу.
Легко зберігати
• Ефективне стиснення файлів максимізує ємність пам’яті, тож ви можете зберігати стільки викликів, скільки вам потрібно.
• Насолоджуйтеся численними параметрами пошуку та сортування, включаючи дату, час і номер, щоб ви могли впорядковувати та видаляти за потреби.
Залишатися в безпеці
• Записи зашифровані, що зберігає конфіденційну інформацію.
• Виберіть між автоматичним записом або записом на вимогу та додайте опцію запиту згоди абонента.
• Налаштуйте відповідно до власних вимог відповідності, щоб оптимізувати безпеку та забезпечити найкращу практику.
Ключові особливості
• Завантаження кількох файлів запису дзвінків одночасно
• Стиснення файлів для зменшення обсягу жорсткого диска
• Опція автоматичного запису дзвінків / запису дзвінків на вимогу
• Сповіщення про обмеження пам’яті для запису
• Опція оголошення запиту згоди
• Параметри пошуку (дата/час, тривалість, номер телефону)
Повернутись до розділу