iPECS Hotel PMS
Ericsson-LG Enterprise пропонує програмні операторські консолі на базі ПК, які крім телефонії та збору статистики зовнішніх викликів дозволяють керувати персоналом та робочими процесами готелю. Програми прості у використанні і легко адаптуються до вимог готельного сегмента, що постійно еволюціонують. Операторські консолі iPECS Attendant для комунікаційних платформ iPECS від Ericsson-LG Enterprise є чудовим засобом комутації для операторів, адміністраторів та секретарів. Дані консолі дозволяють користувачам легко та швидко здійснювати виклики, відстежувати статуси присутності та якісно обробляти кожен виклик. Програма iPECS Attendant являє собою консоль оператора зі зручним інтерфейсом користувача. Вона поєднує функції програмного телефону та програми для готельного сектора. Програма iPECS Attendant, інтегрована в мережу на базі однієї з платформ iPECS, пропонує користувачеві широкий набір функцій.
Технічні характеристики
- Ефективна робота служб реєстрації та обслуговування готелю
- Високий рівень обслуговування клієнтів
- Реєстрація/виписка, побудка, статус номера та інші
- Біллінг під час виписки, виставлення рахунків
- Оновлення даних системи в режимі реального часу (синхронізація з базою даних PMS)
- Сервіс DND, сервіс повідомлень
- Класифікація номерів за рівнем обслуговування (COS), зміна номера
- Ефективне керування викликами
- Послуги та послуги для підвищення продуктивності роботи готелю
- Різноманітні готельні функції
- Охоплення різних каналів зв'язку та швидкий доступ
- Мовна підтримка
- Гнучкий конфігурований інтерфейс користувача та зовнішній вигляд
- Статистичні звіти та "моментальні звіти" моніторингу груп
Повернутись до розділу