Технічні характеристики програми тарифікації
Бізнес-версіямає деякі обмеження в порівнянні з Корпоратив-версією і призначена в основному для невеликих підприємств, до 30 внутрішніх абонентів.
Корпоратив-версія має наступний додатковий функціонал:
- можливість роботи на платформі SQL Server
- підтримка одночасно кількох пристроїв (АТС, GSM шлюзи) можливість додавання власних звітів
- наявність встановленої бази телефонних кодів. Програма містить понад 15 тисяч кодів, серед яких коди країн, міст та мобільних операторів по всьому світу. Для СНД також містяться коди районних центрів.
- наявність встановленої бази тарифів та тарифних планів. У базі містяться тарифні плани для Ростелекому та Укртелекому. Програма дозволяє легко створити копію існуючого оператора та перевизначити його тарифи. Усі тарифи згруповані у зони, наприклад – «мобільні коди країною», що дозволяє запровадити тариф одному місці для всієї зони. Якщо потрібно, можна встановити винятки на окремі коди.
- можливість доповнення та зміни будь-яких довідників системи - кодів країн та населених пунктів, тарифів, тарифних планів, операторів та інших. Кількість записів у довідниках не обмежена.
- підтримка багатовалютності. Кожен тариф може бути поставлений у своїй валюті. При обрахуванні дзвінка вартість буде приведена до базової валюти за курсом на дату дзвінка. Для тарифів та курів ведеться історія.
- під час тарифікації враховує час дзвінка (бізнес, не-бізнес час, або нічний час), дата (вихідні або свята). Є можливість встановити інтервал тарифікації, безкоштовний час, плату за з'єднання та ін. параметри. Параметри тарифікації можуть бути призначені окремо для будь-яких кодів.
- мобільні, перекладені, переадресовані, внутрішні та невідповідні дзвінки позначаються кожен своїм типом у базі даних.
- прийом даних від АТС через мережу (протокол TCP/IP), через COM-порт, або за допомогою автоматичного завантаження текстових файлів.
- збереження інформації у базі даних. Як база може використовуватися файл .mdb (Microsoft Access) або база даних Microsoft SQL Server.
- збереження інформації в текстовому файлі з розбивкою по днях. Ці файли можна використовувати для відновлення інформації або перерахунку дзвінків.
- імпорт текстових файлів із інформацією SMDR. Імпорт пакетів файлів (директорій).
- можна задавати умови, за якими буде проведена заміна перших цифр набраного номера, транка, внутрішнього номера, оператора, типу дзвінка та ін.
- імпорт/експорт будь-якої інформації (тарифи, коди, дзвінки, довідники) через текстові файли. Може використовуватись для створення архівів, міграції з mdb на SQL базу, а також для завантаження оновлень кодів та тарифів із сайту розробника.
- імпорт довідкової інформації з файлів .xls.
- експорт зі звітів у формат html, Word, Excel, pdf та ін.
- журнал операцій імпорту з можливістю видалення будь-якої операції. експорт довідників та таблиці дзвінків до Excel.
- 22 встановлені звіти. При побудові звіту можна вказати будь-які критерії відбору даних – дата, час, абонент, набраний номер. Критерії відбору (фільтр) можна зберегти у базі даних.
- експорт зі звітів у формат html, Word, Excel, pdf та ін.
- спеціальний звіт – графіки завантаженості телефонних ліній. Будується за внутрішнім (ext) чи зовнішнім (транк) лініям АТС. Поряд із графіками завантаження по кожній лінії, звіт показує три сумарні графіки: Середнє завантаження всіх ліній, Імовірність повного завантаження всіх ліній, Повне завантаження всіх ліній. При побудові графіка можна обмежити набір ліній, що аналізуються.
- протокол успішно виконаних операцій та помилок, що відбулися.
- протокол роботи в режимі реального часу.
- імпорт файлів з деталізацією дзвінків від операторів GSM.
- можливість роботи на платформі SQL Server.
- можливість запуску як сервіс.
- можливість локальної та мережної інсталяції з необмеженою кількістю користувачів.
- одночасна обробка даних від кількох АТС. Номерні плани можуть перетинатися.
- кожному абоненту можуть бути призначені декілька внутрішніх номерів, мобільних номерів (Аналізатор дзвінків GSM), розрахункових кодів.
- доступ до програми на ім'я користувача та пароля.
- кожен користувач має можливість змінити свій пароль. Адміністратор системи може змінити пароль для будь-якого користувача.
- права доступу можуть бути призначені для кожної функції, довідника або звіту.
- доступ на перегляд дзвінків доступний у чотирьох режимах – всі дзвінки, дзвінки по своєму підприємству, дзвінки по своєму відділу, тільки свої дзвінки.
Повернутись до розділу