Тарифікатор дзвінків АТС
Програма обліку та тарифікації розмов - це потужний інструмент, який дозволяє не тільки контролювати та скоротити витрати на зв'язок, але й підвищити ефективність роботи всього підприємства в цілому.
Телефонна компанія наприкінці місяця зазвичай надсилає деталізований рахунок за телефонні розмови, але проблема в тому, що такі рахунки не дозволяють персоніфікувати кожен конкретний дзвінок, крім цього людині важко вивчити таку кількість інформації, не кажучи вже про те, щоб здійснити повний аналіз цих даних.
- У цьому випадку на допомогу приходить програма тарифікації телефонних переговорів "АТС-Менеджер", яка в першу чергу призначена для керівників компанії та дозволяє вирішувати такі завдання: контролювати розподіл витрат на зв'язок по відділах та абонентах підприємства. Ви зможете визначити, які співробітники найчастіше користуються телефоном, якою є сумарна вартість та тривалість їх розмов;
- оцінити кількість та вартість дзвінків у різних напрямках. Ви зможете визначити, з якими містами та країнами найчастіше спілкуються Ваші співробітники; зможете виявити дзвінки, які не належать до безпосередньої діяльності компанії;
- можете контролювати не відповіді виклики - хто і коли не відповів на вхідний дзвінок. Ви можете переглянути графіки розподілу таких дзвінків за абонентами, а також статистику по днях або часу доби;
- у програмі є телефонний довідник, до якого кожен співробітник може заносити свої телефонні номери та призначати їм категорії. Такий механізм дозволяє, наприклад, побачити відсоток особистих та ділових розмов щодо кожного співробітника; переглянути різні списки - "чорний", "білий" і т.д.;
- якщо Ваші клієнти або співробітники скаржаться на зайнятість телефонних ліній, то програма "АТС Менеджер" також дозволить провести аналіз завантаженості: Ви побачите, як розподіляється телефонний трафік зовнішніми лініями, часом доби та днями;
- аналіз динаміки зміни кількості, вартості та тривалості дзвінків за певний період (система дозволяє накопичувати та обробляти дуже великий обсяг інформації) дозволить Вам бачити, як розвивається Ваш бізнес, а такий же аналіз за вхідними дзвінками дозволить визначити ефективність проведеної реклами.
Крім цього, встановивши систему "АТС Менеджер", Ви матимете повну базу даних усіх дзвінків, які будь-коли здійснювалися через Вашу АТС. Така інформація може знадобитися будь-якої миті, а, скориставшись функціями фільтрації пошуку та сортування, Ви зможете швидко її знайти. Також програма може використовуватися як телефонний довідник міжміських та міжнародних кодів та тарифів (понад 15.000 записів), або як особистий телефонний довідник. Переглядати статистику та звіти Ви зможете зі свого робочого місця за наявності мережного з'єднання з комп'ютером, який підключений до АТС.
Повернутись до розділу