Аналіз дзвінків корпоративних мобільних номерів
Якщо ви корпоративний клієнт оператора мобільного зв'язку, то, швидше за все, наприкінці місяця отримуєте деталізовані рахунки за телефонні розмови ваших абонентів. Ви можете бачити, які дзвінки робив кожен абонент і в який час, бачити ціну за кожен дзвінок та загальну суму за абонентом. По кожному дзвінку вказується також його тривалість та напрямок. Оператор надає повну інформацію щодо мобільних дзвінків, але не надає інструмент для аналізу цієї інформації. За допомогою модуля обліку корпоративного мобільного трафіку Ви можете додатково вирішити такі завдання:
- контролювати розподіл витрат на мобільний зв'язок по відділах або підприємствах (департаментах);
- контролювати перевищення лімітів на переговори та вести взаєморозрахунки за такі перевищення;
- оцінити кількість та вартість дзвінків у різних напрямках. Ви зможете визначити, з якими містами та країнами найчастіше спілкуються Ваші співробітники;
- можете виявити дзвінки, які не належать до безпосередньої діяльності компанії;
- у програмі є телефонний довідник, до якого кожен співробітник може заносити свої телефонні номери та призначати їм категорії. Такий механізм дозволяє, наприклад, побачити відсоток особистих та ділових розмов по кожному співробітнику;
- переглянути різні списки - "чорний", "білий" і т.д.;
- аналіз динаміки зміни кількості, вартості та тривалості дзвінків за певний період дозволить Вам бачити, як розвивається Ваш бізнес, а такий же аналіз з вхідних дзвінків дозволить визначити ефективність проведеної реклами;
- дзвінки, яким присвоєна категорія "ділові" можуть експортуватися до бухгалтерської системи для списання як валові витрати.
Також програма може використовуватися як телефонний довідник міжміських та міжнародних кодів і тарифів (більше 15.000 записів), або як особистий телефонний довідник. Переглядати статистику та звіти Ви зможете зі свого робочого місця за наявності мережевого з'єднання з комп'ютером, на якому зберігається база даних дзвінків.
Повернутись до розділу