iPECS-eMG800
Змініть комунікації вашого бізнесу
iPECS eMG-800 розроблялася компанією Ericsson-LG Enterprise спеціально для малих та середніх підприємств, з урахуванням їх потреб та потреб. В результаті платформа є оптимальним рішенням, що відповідає більшості вимог малого та середнього бізнесу, таких як можливість зростання, гнучкі можливості IP-конвергенції, уніфіковані комунікації, зручність експлуатації, мобільність, єдине управління, масштабованість, надійність і фінансова ефективність.Просте та економічне рішення уніфікованих комунікацій
Стандартний сервер iPECS UCS вбудований у платформу eMG800. Користувачі можуть користуватися функціями аудіо- та відеоконференцій, миттєвої розсилки повідомлень, візуальної голосової пошти, а також традиційною телефонією на базі однієї платформи. Зовнішній сервер iPECS UCS Преміум пропонує розширені функції корпоративної взаємодії.До послуг вашої компанії всі найсучасніші телефонні послуги та програми
Передвстановлені послуги та вбудовані програмні програми підвищують конкурентоспроможність вашої компанії, т.к. дозволяють вибудувати ефективну систему корпоративних комунікацій та водночас знизити витрати на зв'язок. Гнучко поєднуючи ці вдосконалені послуги та програми, кожна компанія може конфігурувати свою, максимально ефективну саме для завдань цієї компанії комунікаційну мережу.Багаторівневий підхід до організації мобільності
У платформі iPECS eMG800 оптимізовано мобільний додаток iPECS UCS, послуга "Мобільний абонент", а також DECT та Wi-Fi телефони. Мобільний зв'язок забезпечується як в офісі, так і за його межами.Пакетна телефонія VOIP: велика ємність та найсучасніші функції
Платформа iPECS eMG800 дозволяє реалізувати економічні IP-рішення з високоємною передачею голосу за протоколом VoIP, при цьому перехід на чисту IP-мережу може бути поетапно, через гібридні конфігурації мережі з різними частками поєднання традиційних та IP технологій.Проста установка та обслуговування
Web-управління (тобто майстер установки) на основі HTML5 допомагає адміністратору проводити встановлення та конфігурування швидко та легко.ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Вбудована технологія UC
- Інтегровані функції Автосекретар/Голосова пошта VM
- Пересилання повідомлень голосової пошти на електронну пошту
- Вбудована функція Аудіоконференції
- Вбудована послуга автоматичного розподілу дзвінків ACD (Automatic Call Distribution)
- Послуга "Єдиний номер"
- Мобільне розширення
- Функція Hot Desk
- Віддалена робота
- Гнучкий перехід до розподіленого офісу
- Аварійне сповіщення
- Аварійний контроль та запис викликів
- Обробка одночасних викликів
Повернутись до розділу